reklama

Jaro mého mládí

Prednedávnom som dovŕšila 17. rok svojho života. Naschvál som nenapísala, že oslávila lebo chuť oslavovať som veľmi nemala. Avšak dnes, keď vonku bolo cítiť jar a ja som pokojne mohla vyzliecť bundu, som si uvedomila, aké to vyzliekanie môže byť poetické.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Tak ako sa zbavujem bundy, zbavujem sa aj spomienok na posledné chladné mesiace. Vyzliekam ich zo seba ako had svoju kožu. Neviete si predstaviť aká je to úľava, cítim sa zrazu tak odľahčene. Môžem prehlásiť, že som šťastná! Opať....

Táto jar bude prelomová! Že prečo? No lebo som sa rozhodla....

Vek 17 rokov bol ospievaný v nejednej pesničke a ja ho nehodlám premrhať, veď možno aj ja raz zložím veľký hit typu: "Uuuuuuu má sedemnásť a chôdzu ženy....". Teraz prichádza moja chvíľa, som na výslní, stage patrí len mne. Som tu len ja, me, myself and I.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je skvelé byť mladý! Je to priam úžasné. So všetkým, čo k mladosti patrí. Štipka rebelanstva, (možno) neetickosti, drzosti. A tá krásna schopnosť učiť sa len na vlastných chybách a hrať sa s ohňom tak dlho, pokiaľ nás nepopáli. Veď "čo nám vy budete rozprávať!". Ale nebojte sa, raz sa popálime tak, že nás to už viac nebude lákať, musíte mať s nami trochu trpezlivosti (niekedy trochu viac). Veď hádam nebudeme ako starí capáni skúšať nové veci!!! Vtedy sa už budeme starať o naše vnúčence, na také veci nebude času...My si to s radosťou odskáčame teraz, kým sme krásni a plní energie.

Tak prosím, nehaňte ľud môj, že je ľud mladý, klebetárski posmievači!

Zuzana Bučková

Zuzana Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

just a special ordinary girl :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu