reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Bučková

Zuzana Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

just a special ordinary girl :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Konzervatívna feministka

Zuzana Bučková

Konzervatívna feministka

Opäť som začala nosiť sukňu. Zvýrazňuje moju ženskosť. V podstate sa toho dosť zmenilo odkedy som single. Predtým ma flirtujúce pohľady potešili... Mala som pocit, že ešte to nie je až také zlé, keď sa za mnou aspoň niekto obzrie. Teraz mi je z nich na vracanie. Neviem či si myslia, že keď sa na mňa usmejú, tak ja im skočím do náruče. Narástla vo mne akási apatia voči mužskému pohlaviu.

  • 28. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
Ďakujem

Zuzana Bučková

Ďakujem

Nie, tebe nie.... Možno neskôr, keď sa trošku spamätám.... teraz ďakujem iným....

  • 17. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu