reklama

Operace Artaban- koncert

Oficiálne to malo celé začať o siedmej. Tri predkapely a potom to hlavné. Jedna predkapela neprišla, z dôvodu, že mali info o tom, že tam prídu náckovia. Na štýl jedna pani povedala... Netvrdím, že vo mne sa občas neobjavili malé pochybnosti, že čo ak sa niečo zvrtne, ale verila som až do poslednej chvíle. A dopadlo to podľa predstáv, pekný skinheadský koncert.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V podstate to bol môj prvý koncert tohto štýlu a dlho som sa naň tešila. Naplnil moje očakávania. Mistnosť plná vyholených hláv (alebo nejaké tie tri mm), všade kšandy a boty, polokošele,proste krása. Bolo vidieť, že títo ľudia sa sem prišli zabávať, spojuje ich tá istá kultúra a toto bola malá oslava ich jedinečnosti.(a krásy)

Už keď si chalani z Operace Artaban vybaľovali veci, miestnosť sa zapĺňala- miesta bolo málo, ľudí veľa, bolo treba konať. Trochu nás zarazilo, keď sme sa dozvedeli, že môžu hrať len do desiatej, keďže bolo asi trištvrte na deväť keď sa začali vybaľovať a ladiť. Hrať začali asi o deviatej a hneď sa rozpútala zábava vo veľkom štýle. "Tancovalo" sa ako inak pogo a všetko to mal pod palcom ujo sekuriťák, s ktorým si bolo neradno začínať. Vzhľadom na časovú tieseň, ktorej bol tento koncert vystavený, boli odohrané tie najväčšie "hity", ale ja osobne som bola veľmi spokojná. O desiatej to teda pekne všetko skončilo a naskytla sa otázka čo s načatým večerom. Táto dilemma bola aj veľmi rýchlo vyriešená a to tým, že sme sa nejakým spôsobom dali do reči so spevákom kapely. Treba podotknúť, že je to veľmi spoločenský a zhovorčivý tvor a dá sa s ním rozprávať asi naozaj o všetkom. Celkovo táto skinheadská parta na mňa urobila veľmi dobrý dojem, bolo vidieť, že to nie sú len vygumované mozgy. (a ešte k tomu aj dobre vyzerajú ;) ) Vedia, čo je zábava a hlavne vedia, čo je život. Majú svoju cestu, ktorá je pre nich správna a tej veria. A to sa mi páči.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Resumé: som rada, že existujú takíto ľudia. Som rada, že sa môžem s nimi stýkať a spoznávať ich. Som rada, že môžem ľuďom hovoriť, že praví skinheadi nie sú rasisti a pod. A som rada, že som sa mohla zúčastniť tejto skvelej akcie...

Zuzana Bučková

Zuzana Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

just a special ordinary girl :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu