reklama

Som v ponorke

Už sa na nič nepýtam... Ani ony sa na nič nepýtajú. V izbe vládne ticho, pretože každý už pozná odpovede. Na všetko... Alebo ak nepozná, tak ich ani nechce poznať, veď nevedomosť je sladká. Táto chvíľa sa dala očakávať, všetci sme vedeli, že raz príde. A možno vôbec nenastala, len ja si ju práve vymýšľam v hlave. Asi myslím príliš pesimisticky. A vidia to vôbec ony? Preboha, musia to vidieť! Veď na túto chvíľu sme všetky tri podvedome čakali. Na to ticho....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na to ticho, ktoré ani zďaleka nie je liečivé a pri ktorom počuť aj to, ako svieti lampa. Takže chceme či nie, je to tu a polemizovať o tom už asi nemá veľmi význam, treba začať hľadať riešenie.

-Riešenie čoho? ... nečakane sa ma opýta moje druhé ja.

-No predsa tejto krízy, o ktorej som doteraz rozprávala. ... odvetím suverénne

-Nebuď smiešna! Vieš si predstaviť ako budú na teba čumieť? Veď chúďatká nebudú mať ani tušenie o čom rozprávaš.

-Prečo si to myslíš?

-Je to všetko len v tvojej hlave.

-No to určite! Mám toho dosť, nikto sa nebude so mnou rozprávať takýmto tónom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

-Fajn.

A už zase ostávam sama. teda sú tu aj ony, ale sú akoby na kilometre vzdialené od môjho sveta, myslím, že ešte nikdy neboli tak ďaleko. Je tu len to nechutné ticho. Takže hľadám riešenia...

1.Môžem spáchať samovraždu, ale to sa vylučuje hneď z niekoľkých dôvodov. Tým najhlavnejším je, že na to jednoducho nemám guráž. A nemyslím si, že táto situácia je natoľko vážna, aby som to musela riešiť takto radikálne.

2.Môžem zavraždiť ich. A celý život stráviť v base, no to určite.

3.Prelomiť ticho. Mám si začať spievať? Skúsim pustiť hudbu, bude to síce len dočasné riešenie, ale možno pomôže modlitba, aby CD hralo donekonečna.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4.Rozhovor.Fakt je to až taký zlý nápad? Ale je tu tá možnosť, že to naozaj nevidia, že to ticho sa im nezdá byť až také zdrvujúce. A čo potom? Urobím zo seba blázna.

5 Vzdám sa.Nenachádzam riešenie....

Ostávam tu sama s tým nehanebným tichom a s mojimi myšlienkami. Už ani moje druhé ja sa so mnou nebaví.

Je ťažké mať ponorkovú chorobu.

Zuzana Bučková

Zuzana Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

just a special ordinary girl :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu