reklama

Čas, hoj!

Aký je rozkazovací spôsob slovesa hojiť ? Jedine hoj!... Nič lepšie mi nenapadá, ale je to teda riadne smiešne slovo. Ako minule na hodine slovenského jazyka som sa dozvedela, že keď chcete niekomu (niečomu) prikázať, aby rástol, poviete mu: Rasti! Ale nie o tom som chcela....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Už vyše dvoch týždňov počúvam zo všetkých strán, že "čas to zahojí"... Ja viem, uvedomujem si to... Viem, že sa pre to nebudem trápiť celý život, ale KOĽKO ČASU TO ZABERIE?

Mám chuť kričať, len aby si niekto všimol moju otázku...

Mám chuť škriabať nechtami po stole...

Mám chuť rozbíjať taniere o zem...

Mám chuť vyhodiť rádio von oknom, aj s tým nechutným lovesongom, čo práve hrá...

Mám chuť dupať, hodiť sa o zem a odmietať vstať....

A to všetko len preto, aby som sa konečene dočkala odpovede na moju otázku! Tak koľko? Mesiac, dva...? Pol roka...? Už ma fakt nemusíte napínať, kľudne mi to môžte povedať, ja sa na Vás nenahnevám...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Že času nemôžem rozkázať? Ale ja chcem...! Nechcem mať takého nekompromisného pána. Veď vo všetkých knižkách o psychológii sa dočítate, že so správnym šéfom by sa malo dať dohodnúť, mal by byť otvorený novým možnostiam a prijímať názory iných. Tak prečo čas taký nie je...? Mohli by ste mu prosím Vás, podsunúť niektorú z tých knižiek? Veď mne ide len o jeho dobro, takto si robí zlé meno...

Oukej, zmierila som sa s tým, že nemôžem rozkazovať, tak aspoň ponížene prosím:

Pán čas, prosím hoj to, čo sa ešte zahojiť dá a učiň to, čo najrýchlejšie lebo ma budeš mať na svedomí, keď sa z tohto zbláznim,

s pozdravom Tvoja Zuzana.

Zuzana Bučková

Zuzana Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

just a special ordinary girl :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu